Upozornění: aktuálně může dojít ke zpoždění v expedici o 1-3 dny.

Novinky

Aktuální stav vyřizování objednávek Vánoce 2022

DORUČENÍ DO VÁNOC? OBJEDNEJTE DO 19.12.2022 20:00.

PODMÍNKY:

- doručení kurýrem PPL 

- produkt s dostupností Skladem prodejna

- platba Kartou Online / Okamžitým bankovním převodem

OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNĚ:

- osobní odběr na naší prodejně v Hodoníně do 23.12. do 19:30 (pouze objednávky již na eshopu vytvořené a zaplacené) - až po emailové výzvě

 

DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE A UJIŠTĚNÍ:

1) Veškeré zboží skladem máme opravdu skladem (samozřejmě, nikdo nejsme dokonalí a při více než 6.000 různých produktů skladem se výjimečně může stát chybka - je to ale pod hranicí 1 % případů). V takové případě Vás budeme co nejdříve kontaktovat pro nalezení alternativního řešení.

2) Zboží expedujeme z naší prodejny v Hodoníně (Skladem prodejna) a každý den si převážíme zboží z vlastního skladu (Skladem v eshopu). Není proto žádný problém objednat si zboží s obojí dostupnostmi. Pokud však extrémně spěcháte, volte prosím spíše produkty s dostupností Skladem prodejna.  

3) Jakmile zboží předáme dopravci (vždy až v odpoledních hodinách), odesíláme Vám automaticky email se sledováním zásilky.

4) Objednávky vyřizujeme postupně od nejstarších. Pokud potřebujete objednávku doručit dříve než k Vánocům, napište nám to v objednávce do poznámky, na emailové potvrzení objednávky nám odpovězte tuto informaci a ještě nám pro jistotu zavolejte. Děláme maximum pro upřednostnění spěchajících objednávek, ale v jejich záplavě a v záplavě stovek emailů denně to můžeme přehlédnout. Telefonát je pojistka (a alespoň uslyšíte, že ještě žijeme :).

5) Všechny telefonáty se snažíme přijmout, případně zavolat zpět. Telefony jsou podle aktuální situace a pro maximální dostupnost různě přesměrovány, proto Vám můžeme volat zpět z jiného tel. čísla (22 22 0 11 44  /  739 611 045). Děláme tak však i když zrovna nejsme u počítače, ale třeba ve skladu, výtahu, na rampě, u kurýra, za volantem (s handsfree) apod. Základní věci jsme schopni zodpovědět i tak, případně zjistit přes mobil. Ale pro jistotu Vás pak poprosíme i o zaslání emailem (např. za volantem si nemůžeme informace poznamenat), pro pořádek, ať na nic nezapomeneme.

6) Pokud máte objednávku na Vánoce, není potřeba nám za 1 den volat pro informace, co je s objednávkou. Děláme maximum pro to, aby byly všechny objednávky co nejdříve odeslány. Teprve pokud Vám aktuálně nedorazí email o odeslání zásilky do 3 pracovních dnů, je čas nám zkusit zavolat. Dříve Vám budeme stejně schopni říct pravděpodobně jen to, že je v pořadí a ještě se nedostala na řadu, nebo že je zabalena a přepravci bude předána během dne.

7) Pokud sháníte produkt, který máme aktuálně vyprodaný (a proto Vám eshop nedovolí nakoupit), ve většině případů už do Vánoc nebude. Doporučujeme Vám si na stránce produktu zadat Hlídat dostupnost. Jakmile produkt naskladníme, automat Vám zašle email s touto informací a můžete objednat.   

8) Zkontrolujte si prosím pozorně emailové potvrzení objednávky. Stává se, že si omylem vyberete platbu převodem místo dobírky (a pak se zbytečně čeká na platbu, která nepřijde) nebo osobní odběr na naší prodejně místo doručení kurýrem. Také zde ještě jednou uvidíte skladovou dostupnost produktů v okamžiku objednání.

9) Skladové zásoby se na eshopu odečítají ihned po objednávce. Pokud si u nás koupíte poslední kus skladem, je v naprostém pořádku, že po Vaší objednávce už bude eshop ukazovat dostupnost např. na objednáníMomentálně nedostupné nebo Vyprodáno. Vy už však máte svůj kus jistý.

10) Pamatujte na to, že i dopravci jsou velmi vytížení. Neodkládejte prosím objednávky na poslední chvíli, všichni si pak ušetříme nervy, zda vše klapne.

 

Děkujeme za pochopení a věříme, že si letošní Vánoce nakonec všichni pořádně užijeme.

Andrea, Martin a Eliška za tým Capi-cap.cz

Aktuální stav vyřizování objednávek

DORUČENÍ DO VÁNOC? OBJEDNEJTE DO 18.12.2021 18:00.

PODMÍNKY:

- doručení kurýrem PPL 

- produkt s dostupností Skladem prodejna

- platba Kartou Online / Okamžitým bankovním převodem

OSOBNÍ ODBĚR NA PRODEJNĚ:

- osobní odběr na naší prodejně v Hodoníně do 23.12. do 19:30 (pouze objednávky již na eshopu vytvořené a zaplacené) - až po emailové výzvě

 

DALŠÍ DŮLEŽITÉ INFORMACE A UJIŠTĚNÍ:

1) Veškeré zboží skladem máme opravdu skladem (samozřejmě, nikdo nejsme dokonalí a při více než 6.000 různých produktů skladem se výjimečně může stát chybka - je to ale pod hranicí 1 % případů). V takové případě Vás budeme co nejdříve kontaktovat pro nalezení alternativního řešení.

2) Zboží expedujeme z naší prodejny v Hodoníně (Skladem prodejna) a každý den si převážíme zboží z vlastního skladu (Skladem v eshopu). Není proto žádný problém objednat si zboží s obojí dostupnostmi. Pokud však extrémně spěcháte, volte prosím spíše produkty s dostupností Skladem prodejna.  

3) Jakmile zboží předáme dopravci (vždy až v odpoledních hodinách), odesíláme Vám automaticky email se sledováním zásilky.

4) Objednávky vyřizujeme postupně od nejstarších. Pokud potřebujete objednávku doručit dříve než k Vánocům, napište nám to v objednávce do poznámky, na emailové potvrzení objednávky nám odpovězte tuto informaci a ještě nám pro jistotu zavolejte. Děláme maximum pro upřednostnění spěchajících objednávek, ale v jejich záplavě a v záplavě stovek emailů denně to můžeme přehlédnout. Telefonát je pojistka (a alespoň uslyšíte, že ještě žijeme :).

5) Všechny telefonáty se snažíme přijmout, případně zavolat zpět. Telefony jsou podle aktuální situace a pro maximální dostupnost různě přesměrovány, proto Vám můžeme volat zpět z jiného tel. čísla (22 22 0 11 44  /  734 470 280  /  739 611 045). Děláme tak však i když zrovna nejsme u počítače, ale třeba ve skladu, výtahu, na rampě, u kurýra, za volantem (s handsfree) apod. Základní věci jsme schopni zodpovědět i tak, případně zjistit přes mobil. Ale pro jistotu Vás pak poprosíme i o zaslání emailem (např. za volantem si nemůžeme informace poznamenat), pro pořádek, ať na nic nezapomeneme.

6) Pokud máte objednávku na Vánoce, není potřeba nám za 1 den volat pro informace, co je s objednávkou. Děláme maximum pro to, aby byly všechny objednávky co nejdříve odeslány. Teprve pokud Vám aktuálně nedorazí email o odeslání zásilky do 3 pracovních dnů, je čas nám zkusit zavolat. Dříve Vám budeme stejně schopni říct pravděpodobně jen to, že je v pořadí a ještě se nedostala na řadu, nebo že je zabalena a přepravci bude předána během dne.

7) Pokud sháníte produkt, který máme aktuálně vyprodaný (a proto Vám eshop nedovolí nakoupit), ve většině případů už do Vánoc nebude. Doporučujeme Vám si na stránce produktu zadat Hlídat dostupnost. Jakmile produkt naskladníme, automat Vám zašle email s touto informací a můžete objednat.   

8) Zkontrolujte si prosím pozorně emailové potvrzení objednávky. Stává se, že si omylem vyberete platbu převodem místo dobírky (a pak se zbytečně čeká na platbu, která nepřijde) nebo osobní odběr na naší prodejně místo doručení kurýrem. Také zde ještě jednou uvidíte skladovou dostupnost produktů v okamžiku objednání.

9) Skladové zásoby se na eshopu odečítají ihned po objednávce. Pokud si u nás koupíte poslední kus skladem, je v naprostém pořádku, že po Vaší objednávce už bude eshop ukazovat dostupnost např. na objednáníMomentálně nedostupné nebo Vyprodáno. Vy už však máte svůj kus jistý.

10) Pamatujte na to, že i dopravci jsou velmi vytížení. Neodkládejte prosím objednávky na poslední chvíli, všichni si pak ušetříme nervy, zda vše klapne.

 

Děkujeme za pochopení a věříme, že si letošní Vánoce nakonec všichni pořádně užijeme.

Andrea, Martin a Eliška za tým Capi-cap.cz

Závěr roku 2020

 

Od pondělí 4. 1. 2021 už opět expedujeme ve standardním provozu.

Přejeme vše nej v novém roce!

Andrea, Martin a Eliška.

Aktuální stav vyřizování objednávek

Doručení do vánoc? Bez garance. Objednejte do 22.12.2020 15:00 a odešleme ještě dnes.

Podmínky:

- doručení kurýrem PPL

- produkt s dostupností Skladem prodejna

- platba Kartou OnlineOkamžitým bankovním převodem / Twisto

Osobní odběr na prodejně:

- osobní odběr na naší prodejně v Hodoníně do 23.12. do 19:30 (pouze objednávky již na eshopu vytvořené a zaplacené) - až po emailové výzvě

 

další důležité informace a Ujištění:

1) Veškeré zboží skladem máme opravdu skladem (samozřejmě, nikdo nejsme dokonalí a při více než 6.000 různých produktů skladem se výjimečně může stát chybka - je to ale pod hranicí 1 % případů). V takové případě Vás budeme co nejdříve kontaktovat pro nalezení alternativního řešení.

2) Zboží expedujeme z naší prodejny v Hodoníně (Skladem prodejna) a každý den si převážíme zboží z vlastního skladu (Skladem v eshopu). Není proto žádný problém objednat si zboží s obojí dostupnostmi. Pokud však extrémně spěcháte, volte prosím spíše produkty s dostupností Skladem prodejna.  

3) Jakmile zboží předáme dopravci (vždy až v odpoledních hodinách), odesíláme Vám automaticky email se sledováním zásilky.

4) Objednávky vyřizujeme postupně od nejstarších. Pokud potřebujete objednávku doručit dříve než k Vánocům, napište nám to v objednávce do poznámky, na emailové potvrzení objednávky nám odpovězte tuto informaci a ještě nám pro jistotu zavolejte. Děláme maximum pro upřednostnění spěchajících objednávek, ale v jejich záplavě a v záplavě stovek emailů denně to můžeme přehlédnout. Telefonát je pojistka (a alespoň uslyšíte, že ještě žijeme :).

5) Všechny telefonáty se snažíme přijmout, případně zavolat zpět. Telefony jsou podle aktuální situace a pro maximální dostupnost různě přesměrovány, proto Vám můžeme volat zpět z jiného tel. čísla (22 22 0 11 44  /  734 470 280  /  739 611 045). Děláme tak však i když zrovna nejsme u počítače, ale třeba ve skladu, výtahu, na rampě, u kurýra, za volantem (s handsfree) apod. Základní věci jsme schopni zodpovědět i tak, případně zjistit přes mobil. Ale pro jistotu Vás pak poprosíme i o zaslání emailem (např. za volantem si nemůžeme informace poznamenat), pro pořádek, ať na nic nezapomeneme.

6) Pokud máte objednávku na Vánoce, není potřeba nám za 1 den volat pro informace, co je s objednávkou. Děláme maximum pro to, aby byly všechny objednávky co nejdříve odeslány. Teprve pokud Vám aktuálně nedorazí email o odeslání zásilky do 2 pracovních dnů, je čas nám zkusit zavolat. Dříve Vám budeme stejně schopni říct pravděpodobně jen to, že je v pořadí a ještě se nedostala na řadu, nebo že je zabalena a přepravci bude předána během dne.

7) Pokud sháníte produkt, který máme aktuálně vyprodaný (a proto Vám eshop nedovolí nakoupit), ve většině případů už do Vánoc nebude. Doporučujeme Vám si na stránce produktu zadat Hlídat dostupnost. Jakmile produkt naskladníme, automat Vám zašle email s touto informací a můžete objednat.   

8) Zkontrolujte si prosím pozorně emailové potvrzení objednávky. Stává se, že si omylem vyberete platbu převodem místo dobírky (a pak se zbytečně čeká na platbu, která nepřijde) nebo osobní odběr na naší prodejně místo doručení kurýrem. Také zde ještě jednou uvidíte skladovou dostupnost produktů v okamžiku objednání.

9) Skladové zásoby se na eshopu odečítají ihned po objednávce. Pokud si u nás koupíte poslední kus skladem, je v naprostém pořádku, že po Vaší objednávce už bude eshop ukazovat dostupnost např. na objednáníMomentálně nedostupné nebo Vyprodáno. Vy už však máte svůj kus jistý.

10) Pamatujte na to, že i dopravci jsou velmi vytížení. Neodkládejte prosím objednávky na poslední chvíli, všichni si pak ušetříme nervy, zda vše klapne.

 

Děkujeme za pochopení a věříme, že si letošní Vánoce nakonec všichni pořádně užijeme.

Andrea, Martin a Eliška za tým Capi-cap.cz

Fungování po dobu Koronaviru

Eshop běží dál, prodejna uzavřena.

Vážení zákazníci,vzhledem k nastalé situaci jsme učinili následující opatření:

1) Prodejna je uzavřena, eshop funguje dál.

2) Dle doporučení vlády jsme zrušili možnost platby dobírkou.

3) Osobní odběr je umožněn - při platbě předem a při dodržení pokynů zaslaných po připravení zásilky.

Ochrana nás i zákazníků

Dodržujeme všechny hygienické zásady, pravidelně používáme desinfekční gely. Všechny balíčky balíme v roušce a rukavicích, veškerý kontakt s okolím (kurýři apod.) provádíme s respirátorem. 

Všichni si pravidelně měříme teplotu a striktně dodržujeme i veškeré omezení styku s jinými osobami. Několikrát denně také dezinfikujeme kliky u dveří a další styčné plochy.

Buďte také prosím ohleduplní ke zdraví svému i zdraví svého okolí.

Martin a Andrea

Vánoční provoz 2019

prosincová otevírací doba prodejny

V prosinci rozšiřujeme otevírací dobu i na adventní neděle od 9 do 18 hodin. To platí i pro výdejní místo Zásilkovny.

Pondělí - Pátek: 9:30 - 18:00 (2.-20. prosince)

Adventní Neděle: 9:00 - 18:00 (15. a 22. prosince)

Pondělí 23. 12. - 9:00 - 18:00

24. 12. 2019 - 1. 1. 2020 ZAVŘENO

Čtvrtek 2. 1. + Pátek 3. 1.: 13:00 - 18:00

Od 6. 1. 2020 běžná otevírací doba (Po-Pá 9:30 - 18:00)

PROVOZ MEZI SVÁTKY DO KONCE ROKU

Od 24. 12. 2019 do 1. 1. 2020 si budeme užívat odpočinku s rodinami po celém náročném roce. Budeme pro Vás k dispozici na emailu i telefonu pro konzultace, reklamace apod., ale veškeré objednávky zboží budeme expedovat až od 2. 1. 2020.

DORUČENÍ ZBOŽÍ DO VÁNOC

Pro doručení do Vánoc pro produkty skladem na prodejně je potřeba objednat nejpozději do 18. 12. 2019 do 9:30 při platbě platební kartou online.

Při pozdějším objednání nebo objednání neskladového zboží již nejsme schopni garantovat včasné doručení do Vánoc. Odesílat zásilky sice budeme vždy tentýž nebo následující den, ale už nejsme schopni ručit za dopravce.

Upozorňujeme, že v předvánočním období se může doba expedice o 1-2 dny prodloužit. Pokud na zboží spěcháte a potřebujete jej dříve, než k Vánocům, např. je to dárek k narozeninám, uveďte to prosím do poznámky.

V případě pozdějších objednávek nás kontaktujte na info@capi-cap.cz nebo telefonicky na 734 470 280 / +420 222 201 144 a pokusíme se najít řešení. 

PRODLOUŽENÁ DOBA NA VÝMĚNU DO 17. 1. 2020

Vybrali jste nevhodný dárek nebo obdarovanému nesedí velikost?

Nevadí, vraťte nám jej zpět do 17. 1. 2020 a my Vám zboží vyměníme za jiné.

Pravidla akce:

  • Akce platí pro nákupy provedené v období od 1. 12. 2019 do 23. 12. 2019.
  • Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužívané, nerozbalené (LEGO®, PLAYMOBIL®...) resp. v původním prodejním obalu (oblečení, obuv) včetně všech visaček, manuálů apod., tak aby mohlo být opět uvedeno do prodeje.
  • Zboží k vrácení nám musí být doručeno do 17. 1. 2019. Peníze Vám vrátíme ihned po kontrole zboží, nejpozději však do 31. 1. 2020.

 

Adresa pro vrácení: Andrea Kýjonková - Capi-cap.cz, Masarykovo nám. 257/16, 695 01 Hodonín. 

Užijte si Vánoce bez starostí!

Srpnové týdny kojení 20 % sleva

138

Srpen týdny kojení s Philips Avent


Mateřské mléko poskytuje miminku nejlepší přirozenou výživu a zabezpečuje nejlepší start do života...

Při příležitosti Světového týdne kojení nabízí Philips Avent pro maminky od 1. do 31. 8. 2019 výjimečnou slevu 20 % na nákup výrobků Philips Avent.


Slevu není možné uplatnit na již zlevněné zboží.

Akce platí od 1. do 31. 8. 2019 nebo do vyprodání zásob.

Nevztahuje na kojenecké lahve Natural včetně novorozenecké startovní sady Natural.

 

 

 

Vánoční provoz 2018

prosincová otevírací doba prodejny

V prosinci rozšiřujeme otevírací dobu i na soboty a neděle, vždy od 8 do 12 hodin. To platí i pro výdejní místo Uloženka a Mall point.

Pondělí - Pátek: 9:00 - 18:00 (3.-21. prosince)

Sobota - Nedělě: 8:00 - 12:00 (1.-2., 8.-9., 15.-16., 22.-23. prosince)

24.12.2018 - 1.1.2019 ZAVŘENO

PROVOZ MEZI SVÁTKY DO KONCE ROKU

Od 24. 12. 2018 do 1. 1. 2019 si budeme užívat odpočinku s rodinami po celém náročném roce. Budeme pro Vás k dispozici na emailu i telefonu pro konzultace, reklamace apod., ale veškeré objednávky zboží budeme expedovat až od 2. 1. 2019.

DORUČENÍ ZBOŽÍ DO VÁNOC

Pro doručení do Vánoc pro produkty skladem na prodejně je potřeba objednat nejpozději do 18. 12. 2018 do 9:00 při platbě platební kartou online.

Při pozdějším objednání nebo objednání neskladového zboží již nejsme schopni garantovat včasné doručení do Vánoc. Odesílat zásilky sice budeme vždy tentýž nebo následující den, ale už nejsme schopni ručit za dopravce.

V případě pozdějších objednávek nás kontaktujte na info@capi-cap.cz nebo telefonicky na 734 470 280 / +420 222 201 144 a pokusíme se najít řešení. 

PRODLOUŽENÁ DOBA NA VÝMĚNU DO 15. 1. 2019

Vybrali jste nevhodný dárek nebo obdarovanému nesedí velikost?

Nevadí, vraťte nám jej zpět do 15. 1. 2019 a my Vám zboží vyměníme za jiné.

Pravidla akce:

  • Akce platí pro nákupy provedené v období od 1. 12. 2018 do 24. 12. 2018.
  • Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužívané, v původním prodejním obalu včetně všech visaček, manuálů apod., tak aby mohlo být opět uvedeno do prodeje.
  • Zboží k vrácení nám musí být doručeno do 15. 1. 2019. Peníze Vám vrátíme ihned po kontrole zboží, nejpozději však do 31. 1. 2019.

Adresa pro vrácení: Andrea Kýjonková - Capi-cap.cz, Masarykovo nám. 257/16, 695 01 Hodonín. 

Užijte si Vánoce bez starostí!

Letní dny dopravy zdarma

Opět jsme se letos připojili k akci dopravy zdarma, tentokrát do zcela nové - Letní dny dopravy zdarma - kterou pro internetové obchody s certifikátem kvality Ověřeno zákazníky pořádá nákupní rádce Heureka.cz.

Letní dny dopravy zdarma sice oficiálně začínají v pondělí 20. srpna ve 12:00 a trvají do půlnoci 22. srpna, ale my jsme pro vás dopravu zdarma nastavili už dnes, ať nemusíte čekat po pondělního poledne.

U každého nákupu v minimální hodnotě 300 Kč dopravu kurýrem GLS nebo při vyzveznutí ve výdejní síti Uloženka za vás uhradíme my.

 

Podmínky:

  • minimální hodnota objednávky: 300 Kč
  • doprava zdarma u doprav: kurýr GLS po ČR, doručení do výdejní sítě Uloženka
  • trvání: 19.8.2018 00:01 - 22.8.2018 23:59

Stránka 1 z 2 - 14 položek celkem