Aktuální stav vyřizování objednávek

Doručení do vánoc? Bez garance. Objednejte do 22.12.2020 15:00 a odešleme ještě dnes.

Podmínky:

- doručení kurýrem PPL

- produkt s dostupností Skladem prodejna

- platba Kartou OnlineOkamžitým bankovním převodem / Twisto

Osobní odběr na prodejně:

- osobní odběr na naší prodejně v Hodoníně do 23.12. do 19:30 (pouze objednávky již na eshopu vytvořené a zaplacené) - až po emailové výzvě

 

další důležité informace a Ujištění:

1) Veškeré zboží skladem máme opravdu skladem (samozřejmě, nikdo nejsme dokonalí a při více než 6.000 různých produktů skladem se výjimečně může stát chybka - je to ale pod hranicí 1 % případů). V takové případě Vás budeme co nejdříve kontaktovat pro nalezení alternativního řešení.

2) Zboží expedujeme z naší prodejny v Hodoníně (Skladem prodejna) a každý den si převážíme zboží z vlastního skladu (Skladem v eshopu). Není proto žádný problém objednat si zboží s obojí dostupnostmi. Pokud však extrémně spěcháte, volte prosím spíše produkty s dostupností Skladem prodejna.  

3) Jakmile zboží předáme dopravci (vždy až v odpoledních hodinách), odesíláme Vám automaticky email se sledováním zásilky.

4) Objednávky vyřizujeme postupně od nejstarších. Pokud potřebujete objednávku doručit dříve než k Vánocům, napište nám to v objednávce do poznámky, na emailové potvrzení objednávky nám odpovězte tuto informaci a ještě nám pro jistotu zavolejte. Děláme maximum pro upřednostnění spěchajících objednávek, ale v jejich záplavě a v záplavě stovek emailů denně to můžeme přehlédnout. Telefonát je pojistka (a alespoň uslyšíte, že ještě žijeme :).

5) Všechny telefonáty se snažíme přijmout, případně zavolat zpět. Telefony jsou podle aktuální situace a pro maximální dostupnost různě přesměrovány, proto Vám můžeme volat zpět z jiného tel. čísla (22 22 0 11 44  /  734 470 280  /  739 611 045). Děláme tak však i když zrovna nejsme u počítače, ale třeba ve skladu, výtahu, na rampě, u kurýra, za volantem (s handsfree) apod. Základní věci jsme schopni zodpovědět i tak, případně zjistit přes mobil. Ale pro jistotu Vás pak poprosíme i o zaslání emailem (např. za volantem si nemůžeme informace poznamenat), pro pořádek, ať na nic nezapomeneme.

6) Pokud máte objednávku na Vánoce, není potřeba nám za 1 den volat pro informace, co je s objednávkou. Děláme maximum pro to, aby byly všechny objednávky co nejdříve odeslány. Teprve pokud Vám aktuálně nedorazí email o odeslání zásilky do 2 pracovních dnů, je čas nám zkusit zavolat. Dříve Vám budeme stejně schopni říct pravděpodobně jen to, že je v pořadí a ještě se nedostala na řadu, nebo že je zabalena a přepravci bude předána během dne.

7) Pokud sháníte produkt, který máme aktuálně vyprodaný (a proto Vám eshop nedovolí nakoupit), ve většině případů už do Vánoc nebude. Doporučujeme Vám si na stránce produktu zadat Hlídat dostupnost. Jakmile produkt naskladníme, automat Vám zašle email s touto informací a můžete objednat.   

8) Zkontrolujte si prosím pozorně emailové potvrzení objednávky. Stává se, že si omylem vyberete platbu převodem místo dobírky (a pak se zbytečně čeká na platbu, která nepřijde) nebo osobní odběr na naší prodejně místo doručení kurýrem. Také zde ještě jednou uvidíte skladovou dostupnost produktů v okamžiku objednání.

9) Skladové zásoby se na eshopu odečítají ihned po objednávce. Pokud si u nás koupíte poslední kus skladem, je v naprostém pořádku, že po Vaší objednávce už bude eshop ukazovat dostupnost např. na objednáníMomentálně nedostupné nebo Vyprodáno. Vy už však máte svůj kus jistý.

10) Pamatujte na to, že i dopravci jsou velmi vytížení. Neodkládejte prosím objednávky na poslední chvíli, všichni si pak ušetříme nervy, zda vše klapne.

 

Děkujeme za pochopení a věříme, že si letošní Vánoce nakonec všichni pořádně užijeme.

Andrea, Martin a Eliška za tým Capi-cap.cz