Schleich 13802 Simmentálské tele
Popis
Krávy a jejich telata mají mezi sebou silné celoživotní pouto. Jestliže jsou odděleni, dokáží se později poznat dle pachu a hlasu.
Telata se rodí přibližně jednou za rok. Je velmi důležité, aby v hned v prvních hodinách od porodu začala pít mateřské mléko. Jedná se o speciální nažloutlou kapalinu známou jako kolostra, kterou lidé nemohou pít. Tato tekutina obsahuje různé protilátky, které pomáhají teleti odolávat různým nemocem.
Po zhruba pěti dnech by tele mělo začít pít normální mateřské mléko. Mléko pije po dobu 10 měsíců a poté by se mělo samo začít pást a živit z trávy a jiných rostlin. Když si telátka hrají, lehce se navzájem oťukávájí hlavou.
- Rozměr: 8,3 x 5,5 x 2,6 cm
Věk: 3+
Podobné produkty
Hmotnost | 0.21 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Schleich založil v roce 1935 Friedrich Schleich ve městě Schwäbisch Gmünd. Dnes patří k největším výrobcům hraček a k předním světovým poskytovatelům realistických zvířecích figurek. Návrh figurek a herních světů, produkce výrobních nástrojů i testy kvality a bezpečnosti probíhají nadále v Německu. Vyrábí se jak v centrále společnosti ve městě Schwäbisch Gmünd, tak v několika zahraničních závodech.
Dětem s radostí nabízí příběhy, které figurky ještě více oživí. Za tímto účelem cíleně navázali partnerství se společnostmi z různých oblastí. Patří k nim Universum KidsFilm GmbH, Blue Ocean Entertainment AG, Friedrich Oetinger GmbH, Schmidt Spiele GmbH, Ameet.Verlag GmbH, John Toys GmbH, Theo Klein GmbH, Nestler GmbH a hama GmbH. Tito partneři společně vnášejí herní světy se známými postavičkami Schleich do knih, časopisů a her, ale také do školních potřeb a audioknih, čímž figurkám vdechují zcela nový život.
Slavné figurky a herní sady můžete koupit již ve více než 50 zemích světa. Nejvíce se prodávají v Německu, ale více než polovina obratu pochází z jiných zemí. Důležitými trhy jsou Severní Amerika, Spojené království a Francie.
V roce 2018 docílili celosvětového obratu takřka 185 mil. eur, což je zhruba o 17 % více než v předchozím roce. V Německu jsou s takřka 3,5% podílem na sedmém místě za největšími výrobci hraček, v oblasti figurek jsou tržní jedničkou.