Schleich 42519 Horse Club Kavárna pro jezdce
Popis
Kavárna pro jezdce je dokonalým doplňkem světa Horse Club – oblíbené místo pro setkání s číšníkem Tomem.
Má spoustou skvělých detailů, funkcí a doplňků jako realistická kavárna a prostor pro krmení koní.
Figurka Toma má pohyblivé ruce, umí stát a držet předměty. Figurka Caroliny má pohyblivé ruce, umí jezdit na koni, sedět na židli a drží předměty.
V kavárně Cups & Saddles se rády scházejí čtyři dívky, které si zde předávají tajné zprávy nebo si dají velký kus jablečného koláče od Caroliny.
Všechny figurky Schleich jsou ručně a láskyplně malované s důrazem na detail, aby si s nimi děti mohly nejen hrát, ale také se učit.
Věk: 3+
Materiál: tvrdá guma
Rozměry: 29 x 11 x 23 cm
Podobné produkty
Hmotnost | 0.21 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Schleich založil v roce 1935 Friedrich Schleich ve městě Schwäbisch Gmünd. Dnes patří k největším výrobcům hraček a k předním světovým poskytovatelům realistických zvířecích figurek. Návrh figurek a herních světů, produkce výrobních nástrojů i testy kvality a bezpečnosti probíhají nadále v Německu. Vyrábí se jak v centrále společnosti ve městě Schwäbisch Gmünd, tak v několika zahraničních závodech.
Dětem s radostí nabízí příběhy, které figurky ještě více oživí. Za tímto účelem cíleně navázali partnerství se společnostmi z různých oblastí. Patří k nim Universum KidsFilm GmbH, Blue Ocean Entertainment AG, Friedrich Oetinger GmbH, Schmidt Spiele GmbH, Ameet.Verlag GmbH, John Toys GmbH, Theo Klein GmbH, Nestler GmbH a hama GmbH. Tito partneři společně vnášejí herní světy se známými postavičkami Schleich do knih, časopisů a her, ale také do školních potřeb a audioknih, čímž figurkám vdechují zcela nový život.
Slavné figurky a herní sady můžete koupit již ve více než 50 zemích světa. Nejvíce se prodávají v Německu, ale více než polovina obratu pochází z jiných zemí. Důležitými trhy jsou Severní Amerika, Spojené království a Francie.
V roce 2018 docílili celosvětového obratu takřka 185 mil. eur, což je zhruba o 17 % více než v předchozím roce. V Německu jsou s takřka 3,5% podílem na sedmém místě za největšími výrobci hraček, v oblasti figurek jsou tržní jedničkou.