Schleich 42531 Lední medvědi a klouzačka
Popis
Dva lední medvědi na ledním hřišti Schleich® WILD LIFE si užívají spoustu zábavy. Na své ledové kře vesele poskakují a dovádějí! Ach ne! Jeden z ledních medvědů se odvážil příliš blízko k okraji a spadl do vody! Naštěstí plave kolem přátelský narval. Ihned plave k malému lednímu medvědovi a pomáhá mu zpět na ledovou kru! Figurky Schleich jsou mimořádně detailní, láskyplně malované a umožňují dětem hrát si a zároveň se učit. Rozměr balení: 19 x 11,5 x 5,5 cm. Nevhodné pro děti do 3 let. Doporučený věk: 3-8.
Podobné produkty
Hmotnost | 0.21 kg |
Věk od (?) | 3y+ |
Věk do | 99 |
Šířka | 19 |
Baterie (ANO/NE) | NE |
Hloubka | 5.5 |
Magnet | NE |
Návod | ANO |
Pohlaví | Unisex |
Uvedení na trh | 2020 |
Výška | 11.5 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Schleich založil v roce 1935 Friedrich Schleich ve městě Schwäbisch Gmünd. Dnes patří k největším výrobcům hraček a k předním světovým poskytovatelům realistických zvířecích figurek. Návrh figurek a herních světů, produkce výrobních nástrojů i testy kvality a bezpečnosti probíhají nadále v Německu. Vyrábí se jak v centrále společnosti ve městě Schwäbisch Gmünd, tak v několika zahraničních závodech.
Dětem s radostí nabízí příběhy, které figurky ještě více oživí. Za tímto účelem cíleně navázali partnerství se společnostmi z různých oblastí. Patří k nim Universum KidsFilm GmbH, Blue Ocean Entertainment AG, Friedrich Oetinger GmbH, Schmidt Spiele GmbH, Ameet.Verlag GmbH, John Toys GmbH, Theo Klein GmbH, Nestler GmbH a hama GmbH. Tito partneři společně vnášejí herní světy se známými postavičkami Schleich do knih, časopisů a her, ale také do školních potřeb a audioknih, čímž figurkám vdechují zcela nový život.
Slavné figurky a herní sady můžete koupit již ve více než 50 zemích světa. Nejvíce se prodávají v Německu, ale více než polovina obratu pochází z jiných zemí. Důležitými trhy jsou Severní Amerika, Spojené království a Francie.
V roce 2018 docílili celosvětového obratu takřka 185 mil. eur, což je zhruba o 17 % více než v předchozím roce. V Německu jsou s takřka 3,5% podílem na sedmém místě za největšími výrobci hraček, v oblasti figurek jsou tržní jedničkou.