Schleich 42532 Lesní zvířátka hledají oříšek
Popis
Zvířátka ze Schleich® WILD LIFE musí být neustále ve střehu! Tchoř najde oříšek a schová si jej v dřevěném sudu. Nečekal však, že v sudu se schovává drzý mýval. Dokáže tchoř získat ořech zpět? Sada obsahuje: 1 x mýval, 1x mýval sedící, 1x tchoř, 1x sud, 1x oříšek. Figurky Schleich jsou mimořádně detailní, láskyplně malované a umožňují dětem hrát si a zároveň se učit. Rozměr balení: 19 x 11,5 x 5,5 cm. Nevhodné pro děti do 3 let. Doporučený věk: 3-8.
Podobné produkty
Hmotnost | 0.15 kg |
Na baterie? | ne |
Věk od (?) | 3 let |
Věk do | 99 |
Šířka | 19 |
Hloubka | 5.5 |
Hmotnost | 0.15 |
Magnet | NE |
Pohlaví | Unisex |
Uvedení na trh | 2021 |
Výška | 11.5 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Schleich založil v roce 1935 Friedrich Schleich ve městě Schwäbisch Gmünd. Dnes patří k největším výrobcům hraček a k předním světovým poskytovatelům realistických zvířecích figurek. Návrh figurek a herních světů, produkce výrobních nástrojů i testy kvality a bezpečnosti probíhají nadále v Německu. Vyrábí se jak v centrále společnosti ve městě Schwäbisch Gmünd, tak v několika zahraničních závodech.
Dětem s radostí nabízí příběhy, které figurky ještě více oživí. Za tímto účelem cíleně navázali partnerství se společnostmi z různých oblastí. Patří k nim Universum KidsFilm GmbH, Blue Ocean Entertainment AG, Friedrich Oetinger GmbH, Schmidt Spiele GmbH, Ameet.Verlag GmbH, John Toys GmbH, Theo Klein GmbH, Nestler GmbH a hama GmbH. Tito partneři společně vnášejí herní světy se známými postavičkami Schleich do knih, časopisů a her, ale také do školních potřeb a audioknih, čímž figurkám vdechují zcela nový život.
Slavné figurky a herní sady můžete koupit již ve více než 50 zemích světa. Nejvíce se prodávají v Německu, ale více než polovina obratu pochází z jiných zemí. Důležitými trhy jsou Severní Amerika, Spojené království a Francie.
V roce 2018 docílili celosvětového obratu takřka 185 mil. eur, což je zhruba o 17 % více než v předchozím roce. V Německu jsou s takřka 3,5% podílem na sedmém místě za největšími výrobci hraček, v oblasti figurek jsou tržní jedničkou.