Schleich® 481-2 Trénink v agility pro poníky
Popis
Během tréninku agility se poníci hravě seznamují s řadou překážek.
Poníci jsou opatrně vedeni přes překážky a kolem nich. Pro některé překážky, poníci potřebují shromáždit hodně odvahy. V takových chvílích je důležité být trpělivý a láskyplně je povzbuzovat.
Balení obsahuje:
- 1x klasický poník
- 1x poník shetlandský
- 1x dívka
- 1x jezdecká helma
- 1x uzda
- 1x olověné lano
- 1x vstupní brána
- 8x výběhy
- 1x houpačka
- 4x kužel
- 4x překážky kmenů stromů
- 2x tyč
- 2x balón
- 1x základní deska
- 1x podloubí
- 4x prapor
- 1x příčka
- 5x flutter opona
- 1x samolepka
Rozměr: 53 x 45 x 19 cm
Věk: 3+
Podobné produkty
Hmotnost | 0.21 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Schleich založil v roce 1935 Friedrich Schleich ve městě Schwäbisch Gmünd. Dnes patří k největším výrobcům hraček a k předním světovým poskytovatelům realistických zvířecích figurek. Návrh figurek a herních světů, produkce výrobních nástrojů i testy kvality a bezpečnosti probíhají nadále v Německu. Vyrábí se jak v centrále společnosti ve městě Schwäbisch Gmünd, tak v několika zahraničních závodech.
Dětem s radostí nabízí příběhy, které figurky ještě více oživí. Za tímto účelem cíleně navázali partnerství se společnostmi z různých oblastí. Patří k nim Universum KidsFilm GmbH, Blue Ocean Entertainment AG, Friedrich Oetinger GmbH, Schmidt Spiele GmbH, Ameet.Verlag GmbH, John Toys GmbH, Theo Klein GmbH, Nestler GmbH a hama GmbH. Tito partneři společně vnášejí herní světy se známými postavičkami Schleich do knih, časopisů a her, ale také do školních potřeb a audioknih, čímž figurkám vdechují zcela nový život.
Slavné figurky a herní sady můžete koupit již ve více než 50 zemích světa. Nejvíce se prodávají v Německu, ale více než polovina obratu pochází z jiných zemí. Důležitými trhy jsou Severní Amerika, Spojené království a Francie.
V roce 2018 docílili celosvětového obratu takřka 185 mil. eur, což je zhruba o 17 % více než v předchozím roce. V Německu jsou s takřka 3,5% podílem na sedmém místě za největšími výrobci hraček, v oblasti figurek jsou tržní jedničkou.