Schleich® 98642 Adventní kalendář koně 2022
Popis
Vánoce jsou časem sdílení – a časem na adventní kalendář 2022 z kolekce Schleich® HORSE CLUB. Je plný překvapení, při kterých srdce každého milovníka koní zaplesá, a to hned 24krát. Co se asi tak skrývá za okénky? Však ty to zjistíš. Můžeš se ale připravit na velkou dávku ržání a klapání kopyt o podlahu tvého pokojíčku. A nejpozději do Vánoc se tvoje herna promění v opravdovou jezdeckou stáj. Tak se vyhoupni do sedla na Capi-cap.cz do 24. prosince!
Rozměry: 28,5 x 39 x 7,5 cm
Doporučený věk: 3+
Podobné produkty
Hmotnost | 0.59 kg |
Na baterie? | ne |
Věk od (?) | 3 let |
Věk do | 99 |
Šířka | 39 |
Hloubka | 7.5 |
Hmotnost | 0.59 |
Magnet | NE |
Pohlaví | Unisex |
Uvedení na trh | 2022 |
Výška | 28.5 |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Společnost Schleich založil v roce 1935 Friedrich Schleich ve městě Schwäbisch Gmünd. Dnes patří k největším výrobcům hraček a k předním světovým poskytovatelům realistických zvířecích figurek. Návrh figurek a herních světů, produkce výrobních nástrojů i testy kvality a bezpečnosti probíhají nadále v Německu. Vyrábí se jak v centrále společnosti ve městě Schwäbisch Gmünd, tak v několika zahraničních závodech.
Dětem s radostí nabízí příběhy, které figurky ještě více oživí. Za tímto účelem cíleně navázali partnerství se společnostmi z různých oblastí. Patří k nim Universum KidsFilm GmbH, Blue Ocean Entertainment AG, Friedrich Oetinger GmbH, Schmidt Spiele GmbH, Ameet.Verlag GmbH, John Toys GmbH, Theo Klein GmbH, Nestler GmbH a hama GmbH. Tito partneři společně vnášejí herní světy se známými postavičkami Schleich do knih, časopisů a her, ale také do školních potřeb a audioknih, čímž figurkám vdechují zcela nový život.
Slavné figurky a herní sady můžete koupit již ve více než 50 zemích světa. Nejvíce se prodávají v Německu, ale více než polovina obratu pochází z jiných zemí. Důležitými trhy jsou Severní Amerika, Spojené království a Francie.
V roce 2018 docílili celosvětového obratu takřka 185 mil. eur, což je zhruba o 17 % více než v předchozím roce. V Německu jsou s takřka 3,5% podílem na sedmém místě za největšími výrobci hraček, v oblasti figurek jsou tržní jedničkou.